بهداشت

بهداشت
برای پیشگیری از بیماری کرونا کودکان در محیط پیش دبستانی با رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی ازاین بیماری جلوگیری میشود. آموزش اصول کمکهای اولیه به مربیان و کادر قبل از ورود بچه ها به محیط دمای بدن انها توسط تب سنج اندازی گیری میشود. دستها ضدعفونی میشود. ماسک در پیش دبستانی ماه روشن اجباری میباشد در تمامی کلاسها دستشور مجزا وجود دارد بعد از هر فعالیت  و قبل از …
ادامه مطلب

هوش معنوی

هوش معنوی
هوش معنوی :   هوش معنوی یا SQ در کودکان باعث افزایش تمایل آن ها به دانستن میشود. کودکان اصولا به دنبال" چه چیزی" نیستند بلکه به دنبال "چراها" هستند. در کلاس هوش معنوی تمرکز اصلی بر روی پاسخ دهی به چراهای کودک است و بالطبع در طی این پرسش و پاسخ ها افزایش اطلاعات عمومی کودکان در کنار یکدیگر نیز تقویت خواهد شد.
ادامه مطلب

English & Game

English & Game
یادگیری زبان دوم لازمه ی زندگی امروزه ماست. در کلاس English & game به آموزش زبان دوم به جدیدترین شیوه ی روز دنیا(TPR) میپردازیم. این آموزش به صورت کاملا غیر مستقیم و در ضمن بازی، نمایش، داستان و شعر و فعالیت لذت بخش ارایه میشود و ساعات لذت بخش و کاملا هدفمندی را برای کودکان رغم میزند.
ادامه مطلب

عملکرد ذهنی

عملکرد ذهنی
عملکرد ذهنی در این کلاس با هدف قرار دادن کارکرد های شناختی زیر بنایی مغز به تقویت عملکرد توجهی مغز و انواع توجه شامل توجه انتخابی، توجه پایدار، انتقال توجه و تمرکز در قالب فعالیت و بازی های لذت بخش میپردازیم.
ادامه مطلب

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر
این بخش شامل علوم فیزیکی، جغرافی، گیاه شناسی، جانور شناسی و تاریخ است. در این بخش مفاهیم متنوعی با ابزارهای مختلف یاد می گیرند. آشنایی کوکان با فرهنگ استانهای کشور،اشنایی با پوشش و گویش و لهجه و غذاهای محلی هر منطقه. اهداف کارگاه فرهنگ و هنر آشنایی با مفاهیم جغرافیا آشنایی با مفاهیم جانور شناسی( موجودات زنده و غیره زنده، 5 دسته ی جانوری، مهره داران و بی مهره گان) …
ادامه مطلب

جستجو در وبلاگ

اخرین نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید