ریتم و ذهن

ریتم و ذهن
کلاس ریتم و ذهن بر پایه دقت ، تمرکز و هماهنگی چشم و دست و استفاده ی همزمان از دو دست برای تقویت دو نیمکره مغز با استفاده از ریتم (موسیقی) میباشد .
ادامه مطلب

هنر و خلاقیت

هنر و خلاقیت
در این کلاس کودکان با تکنیک های مختلف از جمله کلاژ و خط و نقطه و سه رنگ اصلی و رنگ آمیزی با گواش و آبرنگ و نقاشی و همچنین بازی با گل و خمیر و تقویت مهارت نقاشی در فضای محدود و نامحدود آشنا میشوند .  همچنین تقویت مهارت های قلم گیری  ، هماهنگی چشم و دست و همکاری و مشارکت در کار گروهی از دیگر اهداف این کلاس …
ادامه مطلب

تئاتر و فن بیان

تئاتر و فن بیان
آشنایی با یک فعالیت جمعی و اجتماعی ، تقویت مهارت های کلامی ، افزایش اعتماد به نفس ، نقش پذیری و ایفای نقش به جای شخصیت های داستان از جمله موارد کلاس تئاتر و فن بیان میباشد . کلاس تئاتر و فن بیان به عنوان یک وسیله برای رفع کم رویی و گوشه گیری بسیار مناسب است .
ادامه مطلب

مغز شگفت انگیز

در این کلاس روی تقویت حافظه کودکان کار میشود و شامل عملکردهای دیداری ، هماهنگی چشم و دست ، تقویت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت میباشد . بازی های تقویت حافظه کودکان بر مهارت های حرکتی ، ذهنی و سرعتی انان تاثیر میگذارد و این بازی ها کودکان را با چالش هایی رو به رو میکند که سبب افزایش توجه و تمرکز آنان میشود .
ادامه مطلب

بازی های گفتاری

بازی های گفتاری
حضور کودک در محیط هایی که گفت و گو های کلامی بیشتری رخ میدهد به آموزش بهتر مهارت های کلامی او می انجامد . در کلاس بازی های گفتاری سعی بر این داریم که با گسترش دایره لغات کودک و افزایش اعتماد به نفس همچنین با تقویت فن بیان همراه بازی ، مهارت های کلامی او را نیز تقویت کنیم .
ادامه مطلب

هوش و حواس

کلاس هوش و حواس در مورد حواس پنجگانه و هوش چندگانه میباشد و ارتباط بین حواس مختلف و انواع هوش به خوبی توضیح داده میشود همچنین پرحسی و کم حسی و تقویت انواع حس و افزایش دقت و تمرکز را در قالب بازی شامل میشود .
ادامه مطلب

مهارت های زندگی

در این کلاس روی مهارت های اولیه زندگی از جمله خود آگاهی ، مقابله با استرس ، مقابله با ترس ، ارتباط موثر بین فردی و اجتماعی و ... کار میشود . در واقع مهارت های زندگی توانایی هایی هستند که برای رفتارهای مثبت و سازگار هستند و کودکان را قادر میسازند تا به طور موثر با خواسته ها و چالش های زندگی رو به رو شوند .
ادامه مطلب

مفاهیم علوم

مفاهیم علوم
در کلاس مفاهیم علوم، با انجام آزمایش های مختلف، بیشتر بر روی قدرت استدلال کودکان و قدرت نتیجه گیری از هر آزمایش آنها کار می شود. اینکه هر کودک با انجام آزمایش های متفاوت، نتیجه های مختلف می‌گیرند، بر افزایش هوش استنتاجی آنها و درک بهتر مفهوم علیت کمک میکند.
ادامه مطلب

جستجو در وبلاگ

اخرین نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید